verzenden en bezorgen

Bij Verfbrouwerij kun je jouw bestelling van maandag tot en met zaterdag laten bezorgen door PostNL standaard levering. Houd er rekening mee dat wij voor de levering en levertijd van bestellingen afhankelijk zijn van onze vervoerders.

Rondom de vakantieperiodes kan de levertijd afwijken van de standaard bezorgtijd. Ook kan het door de drukte tijdens vakanties en feestdagen voorkomen dat je pakket later wordt bezorgd. Houd hier rekening mee bij het plaatsen van je bestelling.

LET OP: Controleer je bestelling altijd direct zodra je deze hebt ontvangen. Is er iets misgegaan met de bestelling of heb je schade aan een product, dan verzoeken wij je om dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling bij ons te melden. Na dit termijn is het niet meer mogelijk om dit in behandeling te nemen.

Welke bezorgopties zijn er?

PostNL: Bezorging of ophaalpunt: op werkdagen voor 16:00 en op zaterdag voor 14:00 uur besteld? Dan wordt je pakket dezelfde dag nog verzonden!

Heb je op werkdagen vóór 16:00 uur of op zaterdag voor 14:00 uur een bestelling geplaatst, dan ontvang je je bestelling (mits voorradig) de volgende dag met uitzondering van zondag. Op zondag wordt er niet bezorgd door PostNL. Zodra je bestelling in onze webshop is afgerond en betaald, ontvang je een bevestigingsmail met alle gegevens. Ook van PostNL ontvang je een e-mail met daarin de Track en Trace code van je bestelling. Voor bestellingen met een orderwaarde beneden € 65,00 berekenen we € 4,95 verzendkosten. Voor orders met een orderwaarde boven € 65,- vervallen de verzendkosten.

LET OP: Bezorgingen naar de Waddeneilanden kunnen een vertraging opleveren.

PostNL bezorgt van maandag tot en met zaterdag. Je kunt je bestelling ook afhalen bij een PostNL-punt naar keuze. In dit geval ligt je bestelling tot 7 dagen na de gekozen ophaaldatum voor je klaar bij het gekozen PostNL-punt. Lukt het niet om je pakket binnen deze periode af te halen, dan wordt deze teruggestuurd naar Verfbrouwerij.

Brengt Verfbrouwerij bezorgkosten in rekening?

Pakketten worden met PostNL gratis verzonden bij orders vanaf € 65,00. Voor orders met een orderwaarde beneden € 65,00 berekenen we altijd* € 4,95 verzendkosten. Verzendkosten naar België zijn € 12,95. Deze zijn gratis bij een orderwaarde vanaf € 100,00. * Tenzij er een actie van toepassing is.

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Verfbrouwerij bezorgt in Nederland en België.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Verf van Verfbrouwerij is van professionele A-kwaliteit. Die kwaliteitsverf moet ook in de beste conditie aankomen. Je ontvangt de producten via onze partner PostNL. Verfbrouwerij verzendt de bestelling in extra stevige verpakkingen om beschadiging bij transport uit te sluiten. Zo zorgen wij ervoor dat jouw bestelling op tijd en in topconditie bij je aankomt.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent, neemt de bezorger je pakket weer mee. Je ontvangt van de bezorger een notitie in je brievenbus (of mail) met de vermelding dat je het pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt kunt afhalen. Het PostNL bewaart jouw pakket één week. Als je je pakket niet binnen deze periode afhaalt bij het pakketpunt, dan wordt het pakket teruggestuurd naar Verfbrouwerij.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar niet alle artikelen zijn geleverd. Wat moet ik doen?

Bestaat je bestelling uit producten met verschillende maten en in verschillende gewichten, dan kan deze zijn opgesplitst in meerdere pakketten. In uitzonderlijke gevallen kan hierbij een dag verschil optreden in de bezorging. Het kan ook zijn dat een artikel niet direct leverbaar is. De artikelen die wel leverbaar zijn, worden dan direct toegestuurd. Het resterende product wordt later kosteloos nagezonden. Voldoet een pakket niet aan je verwachtingen? We denken graag met je mee. Neem hiervoor contact op met onze Verfbrouwerij Klantenservice of via het contactformulier o.v.v. je ordernummer en bestelgegevens.

LET OP: Controleer je bestelling altijd direct zodra je deze hebt ontvangen. Is er iets misgegaan met de bestelling of heb je schade aan een product, dan verzoeken wij je om dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling bij ons te melden. Na dit termijn is het niet meer mogelijk om dit in behandeling te nemen.

Staat jouw vraag er niet bij of is bovenstaande informatie onvoldoende? Stel de vraag dan aan onze brouwers via Whatsapp of met het contactformulier. Controleer na ontvangst altijd of de bestelling in orde is. Mocht er iets niet helemaal zijn zoals besteld, dan helpen we je daar graag verder.

Gelukt! Je ontvangt een code in je mailbox (check ook even je Spam).
Dit e-mail adres is al bekend bij ons
NIEUWSBRIEF